Перейти до основного вмісту

Секція 1. Використання інформаційних технологій в освіті та науці.

 __________________________________________________________________________________

DEVELOPMENT OF IT OUTSOURCING AND ITS IMPACT ON THE ECONOMY OF UKRAINE

Shevchuk O.

USING THE LDOCE AS AN ECO-WAY  OF VOCABULARY LEARNING

Zeniakin O.

АВТОМАТИЗАЦІЯ АНАЛІЗУ ТА ФОРМАТУВАННЯ КОДУ

Антонюк В.А., Сидорова М.Г.

ВИКОРСИТАННЯ GOOGLE EARTH  В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РЕКЛАМІСТІВ ТА ПІАРНИКІВ

Арутюнян А.В. Бондар Є.О. Гончарова Н.Г. Крюков А.А., Бодненко Д.М.

АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ВИБОРУ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ТА ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ПЛАНУ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ

Аширова А.В., Заспа Г.О., Капітан О.В., Кожем’якін О.С.

ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ  ПРИРОДНИЧИХ НАУК

Бардадим О. В.

СТВОРЕННЯ ВЕБДОДАТКУ ТА РОЗРОБЛЕННЯ МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ МЕДИЧНИХ ЗНІМКІВ

Блєдних Є.С., Сидорова М.Г.

МАТЕМАТИЧНІ ІНТЕРАКТИВНІ СЕРВІСИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СТЕРЕОМЕТРІЇ

Верещака А.С., Локазюк О.В.

НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ ЧЕРЕЗ ІГРОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Галушка А.В., Кочерга Є.В.

РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ДОПОМОГОЮ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ТА ОНЛАЙН РЕСУРСІВ

Гаман І.І.

ПРОГРАМИ ДИНАМІЧНОЇ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ

Денисенко А. М.

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАУКОВО-ДОСЛІДНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ

Дяденчук А.Ф.

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ВІДЕОФІЛЬМУ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ADOBE SYSTEMS

Ємелін Д.В., Крупєй К.С. 

ПЕРЕВАГА ВИКОРИСТАННЯ ЧОРНО-БІЛИХ КОЛЬОРІВ У СТВОРЕННІ ВЕБ-ДИЗАЙНУ САЙТУ

Іванів О. С.

ВИКОРИСТАННЯ WEB-КВЕСТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Кізіченко Л. І., Кундеус В. В.

PINTEREST ЯК ПЛАТФОРМА ДЛЯ ПРОСУВАННЯ  (В МЕЖАХ РОБОТИ ФАХІВЦЯ З РЕКЛАМИ)

Коротченко Ю., Кочетова М., Романюк П., Чуйовський Я., Євхімович К.

СТРУКТУРА І ЗМІСТ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПРАВООХОРОНЦЯ

Коченко І. П.

ЦИФРОВИЙ РОЗРИВ ТА ПРОБЛЕМА ЙОГО ПОДОЛАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Ксьонжик І.В.

РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Лебедик Л. В.

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ “CLASSROOM”В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Лимарь К., Іванова Н., Марієнко А., Гаркуша А., Бодненко Д.

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ ADOBE SPARK FOR EDUCATION В ПРОФЕСІЙНІЙ  ДІЯЛЬНОСТІ РЕКЛАМІСТІВ

Москаленко К.В., Теленик С. М., Петренко А.А.,  Оводенко А.М., Бодненко Д.М

РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТНИХ ЗАВДАНЬ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ЦИФРОВОГО КОНТЕНТУ

Ніжегородцев В.О.

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GOOGLE CLASSROOM В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА-ФІЛОЛОГА

Пилипенко Р., Кріт О., Бодненко Д.М.

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ DISCORD В РЕКЛАМІ

Поливач М., Маркова І., Коршунова С., Тертична О., Якименко А., Бодненко Д.

ТРИВИМІРНЕ РОЗПІЗНАВАННЯ ОБЛИЧ

Романюк О. Н, Романюк С. О. , Вінтонюк В.В., Романюк О.В.

ТЕХНОЛОГІЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДАНИХ ДЛЯ АНАЛІТИКИ

Сімон А. А.

РЕЙТИНГОВЕ ОЦІНЮВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Смірнова В. А.

КОМПЕТЕНЦІЇ СПЕЦІАЛІСТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Солоненко А. О.

ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ СТРУКТУРИ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Стєганцева В. В.

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ

Стрельніков В.Ю.

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ CANVA В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РЕКЛАМІСТІВ

Тишко А.О, Нікіфорова А.Ю, Терещук М.C., Сумін Н.Ю, Марцинкевич Є.О, Бодненко Д.М.

ХМАРНИЙ СЕРВІС BLOGGER ЯК ІНСТРУМЕНТ КОМУНІКАЦІЇ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ ЗДОБУВАЧАМИ

Федик Т., Данюк М., Бодненко Д.

ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ТАКТИЧНО-СТРАТЕГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІТ в УНІВЕРСИТЕТІ

Шаравара В. В.

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ LUCIDCHART ТА GOOGLE ФОРМ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РОБОТІ ФІЛОЛОГА

Шекетера О.В., Котула А.Р.

ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАНН ЕНЦИКЛОПЕДІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Яцишин А.В., Кохан О.В.

Коментарі